HTML

Schroth terápia

Bad Sobernheim, Katharina Schroth klinika. Intenzív scoliosis terápia in real time.

Friss topikok

  • srotte: @AAnikó: írtam e-mailt, várom a leveledet! @Roleeee: felvettelek msn-re, kérdezz nyugodtan! (2010.10.17. 19:03) Huszonhetedik nap
  • Roleeee: Bocsi, elírtam. pocok52@hotmail.com az MSN címem! :) (2010.07.15. 00:09) Nulladik nap

03.
február

Nulladik nap

srotte  |  2 komment

Ez csak a megérkezés és az első benyomások napja volt. Ha megérkeztem volna délután 3-ig, akkor már ezen a napon kezdődött volna a felvételi procedúra, így azonban, hogy csak este 8-ra értem ide, csak egy halom tudnivaló várt a recepción, hogy másnap mikor hol kell lennem.

És néhány nyomtatvány, amit a másnapi vizsgálatokon le kell adnom kitöltve. Az egyik egy anamnézis-szerű, általános kérdésekkel, alvászavarok, étvágy, betegségek, allergiák, operációk, ilyesmi. Ezzel nem is volt baj, az újkeletű magasvérnyomást leszámítva negatív.

A másik kis fejtörést okozott, de végül valamit bejelöltem. Fájdalomkérdőív a neve, és azt kérdezik, hogy mennyire fáj az, ami fáj. Úgy döntöttem, hogy a 10-es skálán adtam egy 4-es erősséget, ami alkalomszerűen fáj. Csakhogy most nem fáj semmi, ezért volt a fejtörés. Meg berajzoltam a derékfájást és a lábzsibbadást.

Az első benyomások nagyon jók, a klinikát egy kb. háromcsillagos szállodához hasonlítanám. Egyágyas fürdőszobás szoba, éjjel-nappal recepció.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://schrothstory.blog.hu/api/trackback/id/tr321728649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roleeee 2010.07.14. 22:24:15

Szia. Pár részletet szeretnék megtudni. Én is gerinc problémákkal küszködöm és szeretnék én is ide eljutni. Hogy te hova valósi vagy? Mennyibe került az oda-visszaút, a szállás 1 hónapra? Ismerem a klinika elveit, amik sokkal színvonalasabbak az ittenieknél, szóval mindenképp ide szeretnék menni.
Illetve, hogy mennyi az átlag korosztály? Én 16 éves vagyok, hogy nem e túlságosan fiatal e az életkor. Szóval ilyenek érdekelnének, meg hogy mennyit javult e a gerinced? Mindenképp válaszolj ide, köszönöm!
Vagy esetleg ha van MSN-ed vegyél fel, kérdeznék pár dolgot: pocok52@citromail.hu :) Köszönöm!!!

Roleeee 2010.07.15. 00:09:23

Bocsi, elírtam. pocok52@hotmail.com az MSN címem! :)
süti beállítások módosítása