HTML

Schroth terápia

Bad Sobernheim, Katharina Schroth klinika. Intenzív scoliosis terápia in real time.

Friss topikok

  • srotte: @AAnikó: írtam e-mailt, várom a leveledet! @Roleeee: felvettelek msn-re, kérdezz nyugodtan! (2010.10.17. 19:03) Huszonhetedik nap
  • Roleeee: Bocsi, elírtam. pocok52@hotmail.com az MSN címem! :) (2010.07.15. 00:09) Nulladik nap

Nohát, egy év után újra Bad Sobernheimben vagyok, a Katharina Schroth klinikán.

Tegnap este későn értem ide, illetve hát nem is későn, csak este nyolckor az éjszakai portáson és az ügyeletes nővéren kívül nem dolgozik itt már senki. Nagyon kedvesen tettek nekem félre vacsorát, más kívánságom egyébként sem lett volna.

Ma reggel viszont már 8 órától be voltam osztva. Először a gyógytornászos procedúra, hogy hol polcoljam alá magam a gyakorlatoknál, utána a mérések, magasság, súly, légzésfunkció, és a hát domborzati viszonyainak a feltérképezése. Nem jut eszembe a neve ennek a vizsgálatnak, pedig van neki. Számokat most nem tudok, azt majd a végén fogom megkapni, amikor összehasonlítják az érkezési és távozási adatokat.

Aztán az orvosi vizsgálat, ugyanahhoz a doktornőhöz osztottak be, akihez tavaly. Örült nekem, de tényleg, látszott rajta. Kaptam extra masszázst és fizioterápiát is. Érdekes dolgokat mondott. Szerinte a domborzati térkép jobb, mint tavaly volt, de majd pontos adatot erről is később fog adni. A scoliométer a háti szakaszon most csak 8-at mutatott, ami kicsit érthetetlen, mert tavaly 10-es értékkel mentem haza. A deréki részen pedig a tavalyi kezdőérték van sajnos, ami 13.

Na de, ami miatt most nagyon aggódok, az az, hogy ránézett az új röntgenfelvételemre - ami elég rossz minőségű, és csak azért hoztam el, hogy ha már megvan, akkor miért ne mutatnám meg – és azt mondja, hogy van ott valami, ami tavaly még nem volt. Mintha elcsúszott volna egy csigolya, és ezért lehet, hogy a nyári derékfájásom óta beszűkült a hátrahajlásom. Kérdeztem, hogy akkor most kezdjek-e el félni, mert egészen pontosan nem is értettem, hogy miről van szó. Nem akar ijesztgetni, de lehet, hogy ha valami ott elmozdult, akkor műteni kell, mert súlyos helyzetet idézhet elő. Na ja, ezt az operálós sztorit tavaly is bedobta már, a főorvos meg mondta, hogy dehogy kell műteni. De azért egy kicsit aggódok most. Konzultál a főorvossal, és gondolom majd kapok én is időpontot hozzá.

Ja igen, ez amit most látott a röntgenfelvételen, azt eredményezte, hogy nem köthetem ki magam a bordásfalhoz. Azt most szigorúan megtiltotta.

Délután kezdődött az első csoportos torna. Mivel én ismétlő vagyok, egyszerűen betettek egy csoportba, ami megfelel az én specifikációmnak, és ennyi. Kezdtünk egy bordaemeléssel, törökülésben a bordásfallal szemben kissámlin, majd folytattuk hasonfekve a vállellenhúzós  gyakorlattal. A többiek kikötve, én anélkül. Megbeszéltem, hogy rajzolja be a bal vállam alá is az alápolcolást, mert készült leszakadni a vállam. Nézegetett minden irányból, azt mondta, hogy neki is jobban tetszik így.

Ezután volt egy masszázsom, jó erős kezű masszőrt kaptam, remélem nála maradok végig.

Utána még volt egy órám a szabad gyakorlásra, itt egy kicsit eltanácstalanodtam, hogy akkor most mit is kezdjek, melyikkel, hogyan… A tavalyi gyakorlataimat kaptam, ezeket ismerem már, csak hogy az oldalfekvéses izomcilinder is van, amitől megfájdult a derekam. Ennél akadtam meg, hogy most akkor azt igen, vagy ne, vagy mi legyen. A csoportos gyógytornászom ott volt a közelben, őt kértem meg, hogy segítsen, mit tegyek. Azt mondta, hogy szerinte csináljam nyugodtan.

Megcsináltam néhány másik gyakorlatból is az előírt sorozatokat, bajom nem lett semmi, de elfáradtam. Este azért még lenézek az uszodába.

A pszichológusnő, akivel tavaly sokat beszélgettem, elment időközben. Sajnálom, jó lett volna találkozni vele ismét.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://schrothstory.blog.hu/api/trackback/id/tr662669104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása