HTML

Schroth terápia

Bad Sobernheim, Katharina Schroth klinika. Intenzív scoliosis terápia in real time.

Friss topikok

  • srotte: @AAnikó: írtam e-mailt, várom a leveledet! @Roleeee: felvettelek msn-re, kérdezz nyugodtan! (2010.10.17. 19:03) Huszonhetedik nap
  • Roleeee: Bocsi, elírtam. pocok52@hotmail.com az MSN címem! :) (2010.07.15. 00:09) Nulladik nap

Szombat, egyébként szabad, de a kezdőknek kötelező egy reggeli csoportos torna. Úgyhogy reggel 8-kor bemelegítés, kint a szabadban. A bemelegítés minden csoportnak egyszerre zajlik, zenére és lehetőleg kint. Ez kb. 15-20 perc. Vissza a terembe a saját gyógytornászunkkal, ahol először hódoltunk a hagyományoknak. Száraz masszázskefével vagy kesztyűvel először mindenki saját magát dörzsöli át, a felkart, mellkast, hasat, majd háttal ülünk egymásnak és mindenki az előtte lévő hátát dörzsöli. Serkenti a vérkeringést, és eltávolítja az elhalt hámsejteket. Lehet, hogy mégis egy wellness-hotelben vagyunk?

Majd finomítottuk a hasonfekvő kiindulóhelyzetet. Tükörkontroll, ami azt jelenti, hogy a kis kézitükör segítségével, amit hoznunk kellett, ezentúl mindig nézzük magunkat a plafonon lévő tükörben. Érdekes a látvány, még soha nem láttam így magam. Nem is olyan borzasztó  hason fekve a hátam. A szokásos hasonfekvő pozícióhoz tartozó alátámasztásokon kívül nekem még a jobb térdem alá is kell egy sámli, szóval most már abszolút kényelmes a helyzet.

Ezenkívül elkezdtük a két bot közötti álló gyakorlatot és a medence-beállításokat gyakorolni. Ma még van a szabad gyakorlat, ahol az eddig tanultakat kell a kezdőknek előírt mennyiségben elvégezni, és ennyi a hétvégére. Hétfőn folytatás.

Ma mesélte az egyik betegtárs, egy szerintem kb. 35 körüli nő, hogy egy hete van itt, kb. 45 fokos szögben meghajolva tudott csak járni, és ma már egyenesen megy.

Közben elvégeztem az előírt gyakorlást, a schultergegenzug-nál két gyógytornász konzultált felettem, hogy talán kéne még egy alátámasztás a bal váll alá is – eddig csak a jobb alatt volt – és mivel így kényelmesebb is a helyzet, és a hátam sem süllyed be annyira a bal oldalon, ezt jelezték is piros karikával a fantomalakon. Szóval most már így marad.

A két bot közötti álló gyakorlat – itt is van tükör, elöl-hátul egyszerre látod magad – na, ez gáz. Ezt nem olyan jó látni L Sokat nem kell korrigálni a medencebeállításnál, sőt, azt mondták, jó is úgy, ahogy magamtól odaálltam.

A gyakorlatokat úgy végezzük, hogy nyújtózás, nagy levegő be, kifújásnál feszítés, és a feszítést megtartva veszünk újabb levegőt, és így tovább. A feszítést megtartjuk és fokozzuk végig a gyakorlat alatt. A jobb lábbal hátrafelé pedig nem csak hogy nyújtóznom kell, de fogta és még húzott is rajta a gyógytornász. Nem volt elégedett a saját teljesítményemmel.  Meg ki is lesz valahogy kötve, de az majd csak jövő héten.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://schrothstory.blog.hu/api/trackback/id/tr881738385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása